دکوراسیون, دکوراسیون داخلی, شمع, فنگ شویی, معماری

شمع در فنگشویی

رابطه شمع  و فنگشویی چیزی هست که در این مقاله در موردش صحبت میکنیم

شمع نمادی از آتش و نور و گرماست .

عنصر آتش را می توان با شمع های فنگ شویی فعال کرد.
استفاده از عنصر آتش برای فعال کردن مناطق خاصی در خانه فنگ شویی بسیار حیاتی است.
انتخاب شمع یکی از ساده ترین راه ها برای تحقق این امر است. شمع ها را می توان در هر کجا که نیاز
به درمان باشد جابجا کنید و برای فعال سازی بخش ها و عناصر مورد استفاده قرار گیرد.

در زمان دعا کردن وقتی به شمع در حال سوختن نگاه میکنید به شعور الهی متصل تر میشوید و در حالت آلفای ذهنی قرار می گیرید ، حالتی که در آن به شعور الهی و خدای درون متصل میشوید و دعا به راحتی به عالم بالا میرود و به استجابت میرسد اگر به صلاح شما باشد

به همین دلیل در محراب ها و مکان های مقدس برای دعا کردن شمع روشن میکنند یا بروی کیک تولد شمع قرار میدهند یا در زمان مدیتیشن شمع روشن میکنند

شمع ها ابزارهای همه کاره فنگ شویی هستند!

آتش به عنوان یک انرژی تصفیه کننده شناخته می شود. در حالی که می توانید از شومینه یا گودال آتش برای معرفی و فعال سازی عنصر آتش در بخش خاصی از خانه خود استفاده کنید ، ممکن است هر دو مورد از عناصر خیلی بزرگ باشند و نتیجه معکوس مورد نظر شما را داشته باشند. نکته دیگر این است
که شومینه یک ساختار دائمی است و ممکن است همیشه در مطلوب ترین بخش خانه ای که خریداری می کنید
قرار نداشته باشد. شمع انعطاف پذیری را فراهم می کند که شومینه نمی تواند.

آموزش ساخت شمع خانگی با موم زنبور عسل | فروشگاه لوازم زنبورداری بال اوی (خانه عسل)

شمع ها را به مکان مورد نیاز منتقل کنید

شمع ها شاید همه کاره ترین و آسان ترین راه برای فعال کردن عنصر آتش در طراحی فنگ شویی شما باشد. شمع را می توان از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کرد. این به ویژه هنگام استفاده از اصول کلاسیک فنگ شویی بسیار مفید است. ستارگان پرنده (هم فرخنده و هم مضر) روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالانه حرکت می کنند ، دقیقاً مانند همتایان آسمانی خود.

بخشهای فنگ شویی برای استفاده از شمع

به هر بخش قطب نما یک عنصر و یک رنگ اختصاص داده شده است. اگرچه عناصر فقط می توانند انرژی chi را فعال کنند ، اما هدف آگاهانه با رنگ اختصاص داده شده صحیح تقویت می شود. شما می خواهید به خاطر داشته باشید که بخشهای خاصی از فنگ شویی وجود دارد که می توانید از آنها یک عنصر آتش استفاده کنید. این بخشها بر مناطق مختلف زندگی شما و خانواده شما حاکم هستند.

بخش جنوب شرقی

سوختن یک شمع قرمز باعث تحقق اقبال ثروت خواهد شد. از دیگر رنگ های فنگ شویی که با ثروت همراه است می توان به طلایی و بنفش اشاره کرد. غالباً این تمایل برای مردم وجود دارد که اگر یک شمع موجب تحریک ثروت یا فراوانی می شود ، تعداد بیشتری شمع، نعمت بیشتری به آنها می رساند. در اینجا از یک شمع برای فعال کردن انرژی chi ثروتمند برای افزایش ثروت مانند دارایی و درآمد ناشی از کار استفاده کنید.

بخش جنوب

بخش جنوب توسط عنصر آتش اداره می شود. قرار دادن شمع های قرمز در این منطقه باعث فعال شدن عنصر آتش می شود. بخش جنوب همچنین شهرت و شناخت و همچنین مناطق ثروتمند زندگی شما را اداره می کند.اما از استفاده بیش از حد و شمع های بزرگ در این منطقه خودداری کنید.

جنوب غربی

اگر احساس می کنید زندگی عاطفی شما دچار رنج و مشکل است یا عملاً وجود ندارد ، بنابراین پیشنهاد می کنیم که با انرژی آتش آن را تقویت کنید.  وقتی در این بخش یک شمع قرمز قرار داده و برای مدتی سوزانده می شود ،  انرژی یانگِ بخش جنوب غربی حاکم را فعال خواهد کرد.

پس از شمع های کوچک در قسمت جنوب غربی  اتاق خواب برای روابط عاطفی با همسرتون در فنگ شویی بهره ببرید

به طور کلی از استفاده شمع ها در مناطق جنوبی ، جنوب غربی و شمال شرقی ( بخاطر عنصر خاک و آتش ) خانه شما مورد استقبال زیادی قرار می گیرند. مرکز خانه شما می تواند از وجود شمع ها نیز بهره مند شود. بهتر است استفاده زیاد از حد شمع را در مناطق شرقی ، جنوب شرقی ، غربی و شمال غربی محدود کنید.

همه عناصر را فعال کنید

شما ممکن است به سادگی بخواهید از شمع در خانه خود که فنگ شویی طراحی کرده استفاده کنید ، اما در ایجاد عدم تعادل در عناصر و انرژی هر یک از آنها احتیاط می کنید. یک راه حل عالی ایجاد قطعه مرکزی است که هر پنج عنصر را در خود داشته باشد.

شمع شناور ایکیا مدل Fenomen | فروشگاه اینترنتی شوبین

یک قطعه شمع پنج عنصر ایجاد کنید این رویکرد همه عناصر را به روشی برابر و متعادل فعال می کند. از یک کاسه شیشه ای استفاده کنید. سنگریزه های لایه (عنصر خاك) را در ته كاسه قرار دهید. با دقت کاسه را با آب (عنصر آب) پر کنید. تکه های فلز (عنصر فلزی) مانند توپ های کوچک فلزی یا ناگت ها را اضافه کنید. گلبرگهای گل (عنصر چوب) را به هر رنگ دلخواه اضافه کنید تا در بالای آب شناور شوند. شمع های شناور (عنصر آتش) را در کاسه قرار داده و روشن کنید.

این ویژگی جذاب نمایانگر هر پنج عنصر است و به عنوان یک انرژی دهنده قدرت عمل می کند. انواع شمع می توانید تقریباً از هر نوع ، اندازه یا شکل شمعی که می خواهید برای کاربردهای فنگ شویی استفاده کنید. به عنوان مثال ، شمع مثلثی شکل عنصر آتش را دو برابر می کند ، زیرا شکل مثلث با عنصر آتش ارتباط دارد.

شمع ها را با احتیاط انتخاب کنید

ممکن است متوجه نشوید که بسیاری از شمع های موجود در بازار ، به خصوص انواع معطر ، می توانند برای
سلامتی شما مضر باشند. بسیاری از آنها دودهایی تهدیدکننده سلامتی منتشر می کنند. برخی
از شمع ها مانند پارافین حاوی مواد شیمیایی مضر هستند که از جمله مواد سرطان زا شناخته می شوند.
بیشتر فتیله های شمع معطر حاوی فلزات سنگینی مانند سرب هستند که پس از سوزاندن چند ساعت در
هوا آزاد می شوند. چنین سمومی فقط ناسالم نیستند ، بلکه با کل هدف فنگ شویی مغایرت دارند.

در جهات مختلف خانه از چه رنگ شمع هایی استفاده کنیم ؟

جهت های قطب نمای فنگ شویی نیز رنگ هایی برای عناصر مختلف هر بخش تعیین شده است.

می توانید از این رنگ های اختصاص داده شده برای انتخاب رنگ شمع استفاده کنید.

رنگها و معانی آنها عبارتند از:

شمع استوانه ای ایمپریال مدل متالیک رنگ بنفش | | شمع استوانه ای ایمپریال بنفش براق

مشرق: شمع های سبز

جنوب شرقی: آبی ، قرمز و بنفش

جنوبی: قرمز ، صورتی ، شرابی و هلو جنوب غربی: قرمز ، صورتی و سفید

غربی: خاکستری ، نقره ای سفید و طلایی

شمال غربی: سفید ، خاکستری و سیاه

شمالی: آبی و سیاه

شمال شرقی: آبی ، سبز ، آبی و سیاه

مرکز خانه: زرد ، قهوه ای و برنز

تعادل مهم است

احتیاط لازم است زیرا فنگ شویی تعادل انرژی و بیش از حد بارگیری هر عنصر نیست. تعداد شمع هایی را که استفاده می کنید متناسب با اندازه اتاق یا فضایی که از آنها استفاده می کنید نگه داریدتعداد زیادی شمع هدف شما را شکست می دهد و عدم تعادل انرژی را ایجاد می کند.

شمع ها میتوانند گزینه ای مناسب برای هدیه دادن باشند مخصوصا وقتی شما این مقاله رو مطالعه کردید و با همه جوانب آن آشنا شدید

برای فنگشویی محیط زندگیتون کلیک کنید.

برای خرید شمع های مومی میتونی به پیج اینستاگرام michi.ir دایرکت بدی 🙂

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *